Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-05-2023, 12:53 door Anoniem

Door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ: Stel jezelf eens de vraag waarom dat uitmaakt voor hoe je op iemand reageert. Dat is voor mij al heel lang geen vraag meer. Het vormt ook een bevestiging van mijn standpunt dat het de facto anonimiseren van helpdeskmedewerkers in veel gevallen een negatieve invloed heeft op de kwaliteit van het klantcontact. Ik krijg de indruk dat je mijn vraag niet begreep. Ik bedoelde: stel jezelf eens de vraag waarom dat uitmaakt voor hoe jij reageert. Of heb ik iets niet begrepen? Zoals het op mij overkomt gaf je aan dat je normaliter een andere toon aanslaat tegen iemand die anoniem reageert dan tegen iemand die zijn naam erbij zet, of mogelijk iemand die je op grond van die naam respecteert, terwijl waarop je reageert woordelijk hetzelfde is. Nu zag je pas in een laat stadium dat je niet op een Anoniem reageerde en besloot je je formulering er niet op aan te passen, maar je vond het wel nodig om het toe te lichten. Doe je dan geen aannames over anoniem reagerende mensen die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha