Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-05-2023, 11:08 door Anoniem

Het probleem dat veel bedrijven als klant aandeelhouders hebben en de echte klanten als probleem zien, helpt natuurlijk ook niet... De bereikbaarheid van veel organisaties is gewoon bar slecht, de kwaliteit van de medewerkers is abominabel, het mandaat wat de goede medewerkers krijgen is ruk, de kwaliteit van de producten is zo niet nog slechter en dan vind ik het persoonlijk geen gekke spiraal wanneer mensen, zeg, 100 euro per maand betalen voor een internet+tv+telefoon en ze al 9 maanden geen diensten kunnen gebruiken, het niet gek dat er wel eens een van de 5 miljoen ziggo klanten iets doet wat misschien minder handig is... hoeveel hooligans gaan er in een stadion? hoeveel ziggo klanten worden gek van hen, maar kunnen niet naar een concurent omdat ziggo al jaren lobby draait dat zij ook 'glasvezel' hebben? In een normale situatie kan een klant die het zat is naar een concurent, en gaat daar gewoon verder... deze monopolie van bepaalde bedrijven zorgt ervoor dat hun servicedesk de klappen vangen..

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha