Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-05-2023, 20:56 door EersteEnigeEchte M.J. - EEEMJ

Door Q1: Deze reactie is genuanceerder dan de eerste, ehh pardon, dan hoe ik je eerste reactie las. Wat ik wilde duidelijk maken dat het niet zwart-wit is: ook ik gebruik op mijn werk een email adres met voor en achternaam. Maar er zijn omgevingen waar dat minder gewoon is: zo staat er op een bekeuring niet de naam en adres van de agent die hem heeft uitgeschreven. Zo zijn er meer functies waar het doorgeven van de echte naam een risico in de privé sfeer voor de betreffende medewerker kan opleveren. Iets minder extreem geldt dat ook vaak voor een helpdesk voor consumenten: doorgaans wordt niet de echte naam van de medewerker gegeven bij de behandeling van een klacht: het komt regelmatig voor dat een boze klant op zoek gaat naar verhaal bij een medewerker ipv, bij het bedrijf. Dus wel/niet naam geven is afhankelijk van welke rol je binnen welke organisatie vervult. Dit is wat ik ook aangaf in mijn eerdere posting op 04-05-2023 om 9:16 uur, in reactie op @Anoniem op 03-05-2023 om 18:16 uur. Daarbij ging ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha