Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2023, 08:07 door Anoniem

1) Zo vaak vraagt een helpdeskmedewerker mij *de* hemd van het lijf: voornaam, achternaam, adres, geboortedatum. Als ik die niet allemaal geef, word ik niet geholpen. 2) Maar als ik dan aan het eind beleefd vraag met wie ik heb gesproken, dan is het "Jan" of "Anja". Het is *me* ook al voorgekomen dat iemand zei "Jasper". En toen ik beleefd zei dat ik zijn medewerking waardeerde, maar gezien de opstelling van de organisatie aanleiding zag een formele klacht te gaan indienen, zei hij opeens snel: "Eigenlijk is mijn naam...." (een naam van Arabische herkomst). 3) Dus het is een beetje eenzijdig. Ik vind het niet meer dan fatsoenlijk dat iemand die mij namens een bedrijf of organisatie te woord staat, zijn *initialen en zijn achternaam* geeft, net als vroeger. Het moet van twee kanten komen. 4) Als dat tot onaangenaamheden leidt in de privésfeer (via sociale media), dan zou de betreffende helpdeskmedewerker privé moeten overwegen zich niet meer op sociale media te begeven waar hij op die manier wordt lastig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha