Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2024, 23:13 door Anoniem

Door beaukey: Als je als verwerkingsverantwoordelijke vervoerder (in casu NS) de privacy echt respecteert, dan vraag je niet die ene euro extra wanneer een reiziger zijn privacy wil houden. Die ene euro is om mensen zonder app (toeristen?) een kaartje te laten kopen, maar ook jouw privacy te bieden *en* kostendekkend een NFC kaartje te maken en te laten verwerken en bedrukken in de automaat. Jouw goed recht om betalen voor privacy heel normaal te vinden. Echter is dit zorgelijk en zeer onwenselijk. Straks enkel privacy wanneer je geld genoeg hebt. Daarnaast heeft de NS sowieso niets op met de privacy van klanten. Zie de werking van hun site en applicatie, data delen met derden zonder toestemming, zou je niet moeten willen als fatsoenlijk bedrijf. Aangezien je geen controle hebt over die data https://www.security.nl/posting/790997/NS+waarschuwt+780_000+klanten+voor+datalek+bij+onderzoeksbureau. Dat NS privacy niet serieus neemt blijkt ook wel hoe zij met dit lek omgaan. Enkel een nietszeggende email (waar ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha