Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Voor iedereen die hier nu komt met het argument "kopen op afstand" en de 14 dagen retourtermijn; daar zijn (redelijk) strenge regels aan gebonden. In principe mag je het product "bekijken zoals in de winkel" en terugsturen als het niet bevalt. Bij kleding is dat wel makkelijk; in de winkel heb je ook pashokjes dus mag je thuis ook passen. Knip je de labels er af vóór het passen kan je officieel al geen aanspraak meer maken op dat recht. In het geval van een batterij; stel dat die in zo'n fantastische, niet open te krijgen, plastic seal zit; en je maakt die open mág de winkelier al zeggen "je hebt hem niet alleen bekeken". Als je dan ook nog toegeeft dat je hem in meerdere laptops hebt getest heb je hem wel daadwerkelijk gebruikt; en niet alleen "bekeken". Vuistregel is dat je een product alleen mag terugsturen in de originele, ongeopende verpakking. Zijn er online winkeliers die dat niet zo streng nemen? Zeker; dat zijn de hele grote Amazons en Bol's van deze wereld; waarbij een retourafhandeling meer ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):