Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
onzin vraag / typische zeikerd Vanwaar dit botte aggressieve gedrag? Misschien volgende keer normaal fatsoenlijk reageren, i.p.v. deze nutteloze beledigende reactie ? Wellicht omdat de vraag daarom vraagt? Alsof "0 vertrouwen" weinig onfatsoenlijker, botter en beledigender is. Daar tegengas aan bieden vind ik -als toeschouwer van deze klucht- een nobel streven. Kortom gevalletje van: "doet zoals gij ontmoet" of "what you give is what you get". Maar nu we toch bezig zijn: "interessante vraag op het snijvlak van privacy, cybersecurity en recht" is niet echt van toepassing bij een vraag die puur gaat over consumentenrecht. En dat consumentenrecht is klaarblijkelijk niet het sterkste punt van een ICT advocaat, blijkt wederom als het herroepinsrecht i.c.m. signaalwoord webwinkel maar eventjes vergeten wordt. Maargoed, Arnoud kan niet altijd perfect briljant zijn, versus de ontelbare keren dat hij wel meesterlijk is. Had het een batterij van een fatbike genoemd, dan waren de reacties vast wel anders. En was ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):