Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2025, 08:55 door Anoniem

Door Anoniem: En dan wat? je ben nog altijd verplicht te betalen en een partij heeft dan ook zeker de vrijheid om, na bepaalde termijnen en herinneringen, een incassobureau in te schakelen. Ik zie heel vaak dat consumenten denken dat achteraf betalen hen meteen het recht heeft zelf te bepalen of, en zo ja wanneer, ze betalen, maar dat is simpelweg niet hoe het werkt. Sterker nog; het verdienmodel van al die achteraf betalen zaakjes is juist die onwetendheid van de consument. En dat leger aan juristen ga jij het niet van winnen; en dan begint de meter ineens héél hard te lopen. Enige optie die interessant kan zijn is als achteraf betalen gecombineerd wordt met de garantie/service dat het na ontvangst van het pakje pas hoeft. En dan ligt de bewijslast van aflevering bij de verzender. Maar ook echt niks meer; en niks minder. Heb je een conflict over het ontvangen artikel moet je ook gewoon betalen; het is immers geleverd.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha