Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

06-06-2025, 15:45 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: De conclusie is duidelijk: alleen dingen online bestellen die je achteraf kunt betalen. En dan wat? je ben nog altijd verplicht te betalen en een partij heeft dan ook zeker de vrijheid om, na bepaalde termijnen en herinneringen, een incassobureau in te schakelen. Ik zie heel vaak dat consumenten denken dat achteraf betalen hen meteen het recht heeft zelf te bepalen of, en zo ja wanneer, ze betalen, maar dat is simpelweg niet hoe het werkt. Je kunt de batterij niet checken zonder de seal te verbreken. Als de batterij kapot blijkt te zijn dan kun je deze toch terugsturen zonder te betalen. Je staat in je recht omdat de batterij kapot is. De leverancier kan dit dan ook controleren. Je betaald dan niet voor een kapotte batterij. Het is bekend dat verkopers van producten af willen waarvan ze weten dat ze stuk zijn en waarbij ze niet kunnen terugvallen op de oorspronkelijke producent. En daarbij blijkt dat de waarschijnlijkheid hoger is dat je als consument zo'n kapot ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha