Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Lijkt dit te zijn : https://www.telegraaf.nl/financieel/oudere-klant-abn-amro-maakt-ondanks-waarschuwing-110.000-euro-over-aan-oplichters-ik-weet-wat-ik-doe-meneer/114556008.html Uit kifid doc : De consumenten werden meegesleept in het idee dat ‘de bank’ bezig was een vermeende frauduleuze medewerker op te sporen en dat zij bezig waren hun spaargeld veilig te stellen. Tijdens het telefoongesprek met de (echte) bank verkeerden de consumenten daarom in de veronderstelling dat het gesprek plaatsvond in het kader van deze opsporingsactie en dat hun spaargeld daadwerkelijk gevaar liep Dat proces werd meerdere keren herhaald. Voor zover de consumenten hebben gesteld dat zij niet wisten dat er een rekening op Malta zou worden geopend, blijkt dat niet uit het met de bank gevoerde telefoongesprek. Daarin heeft de consument 1, al dan niet in opdracht van de oplichters, bevestigd dat hij bezig was om € 10.000,- over te boeken naar zijn eigen bank- rekening in Malta. Daarbij heeft hij ook bevestigd dat hij de ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):