Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-06-2026, 22:46 door Anoniem

Door Anoniem: Wij hebben dan ook gevraagd of ze contractueel wilden vastleggen dat zij de verantwoording nemen uit schade veroorzaakt door het meeleveren/binnenhalen van gecomprimeerde libraries. Zij wilden dit niet, dus afscheid van genomen. Benieuwd bij welk bedrijf je WEL een contract krijgt voor gevolgschade van producten . Ik heb dat volgens mij nog nooit ergens gezien . Heel veel software bedrijven denken dat ze onvervangbaar zijn, of hun product onvervangbaar is. Maar bij ons blijkt dat niet zo te zijn. Wanneer ik zie hoe snel voor bepaalde oplossingen een alternatief gevonden wordt dan weet ik 1 ding, niets is zo vergankelijk als een specifiek stukje software. Misschien is je vervangende product (wat) beter, maar ik denk niet dat je qua gevolg schade nu wel gedekt bent. (of heeft er nu gewoon een handige jongen een plof-BV ertussen geschoven als leverancier, met een lekkere marge ? - Dan is papier heel geduldig . Gooi nog 20% op de prijs en hij garandeert je ook nog "continuiteit bij een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha