Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-06-2026, 20:04 door Anoniem

Tja, we blijven ook in meerderheid stemmen op partijen die dat willen, dan kan je ze ook niet kwalijk nemen dat ze dat doen. Hele volksstammen stemmen op "law and order" partijen, en nog ongeacht wat jij en ik zelf stemmen, dit is wat de meeste Nederlanders willen blijkbaar, want keer op keer eindigen die partijen weer in de hoge zetel aantallen. Hang alles maar vol met camera's, liefst met de nodige AI zooi eraan gekoppeld zodat we zo veel mogelijk data hebben, we willen alles controleren, want we willen absolute veiligheid bereiken terwijl iedereen natuurlijk weet dat dat niet gaat. Wat mij betreft is de zorg nog veel omvangrijker dan dat: De doen steeds meer en meer online. Gegevens worden gedeeld/verhandeld, we maken ons afhankelijk van vanalles en nogwat, het gaat maar door. Aan de andere kant zie je dat de IT in algemene zin, hoe oud die inmiddels ook is, en in jaren al ruim volwassen, eigenlijk nog steeds niet rijp is voor die taken: Kwetsbaarheden zijn aan de orde van de dag, en niet per se andere ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha