Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 07:30 door Anoniem

Door Anoniem: Oh? Het kon toch niet? Even kijken wat er ook alweer eerder werd bericht: Volgens Van der Burg is het echter niet mogelijk om op korte termijn naar een andere leverancier over te stappen. https://www.security.nl/posting/934227/Kabinet+verlengt+DigiD-contract+met+Solvinity Menselijk geheugen is niet vreselijk precies. Het jouwe niet, het mijne niet, het is geen computergeheugen maar een biologisch geheugen. Wees je daarvan bewust, het is lang niet altijd de ander die opeens iets anders beweert, je eigen geheugen laat ook regelmatig steekjes vallen. Check dus even wat er ook al weer echt was beweerd. Soms heb je gelijk en een reden om zo'n opmerking te plaatsen. Soms blijkt dat je zelf een detail als dat "op korte termijn" simpelweg niet had onthouden. Schiet dus niet te snel in je verontwaardiging maar check het even.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha