Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 08:23 door Anoniem

Door Anoniem: Als iets zo cruciaal is, waarom zou je het dan in hemelsnaam onder beheer van een commercieel bedrijf plaatsen? Zorg dat je onafhankelijk bent en wegblijft van dit soort ellende door het te nationaliseren. Inderdaad. Als je vooruit denkt heb je ook het scenario langs laten komen dat je opeens weg moet bij een leverancier die toch niet of niet meer zo betrouwbaar blijkt als die eerst leek of was. Dan heb je al ruwweg bedacht hoeveel tijd dat je gaat kosten en dat je in de problemen komt als je die tijd niet hebt. Dan richt je ofwel dingen zo in dat je toch snel kan overstappen, of als dat niet haalbaar is besteed je het niet uit maar doe je het zelf zodat je om te beginnen niet over hoeft te stappen. Tijdens de coronacrisis bleek Hugo de Jonge niet in "plan B" te geloven: Dat blijkt bijvoorbeeld als er aan het begin van zijn ministerschap twijfel ontstaat over zijn aanpak om het personeelstekort in de zorg terug te dringen. Misschien moest hij zekerheidshalve een alternatieve aanpak achter de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha