Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 12:22 door Anoniem

Door Anoniem: Een zeer interessante vraag van TS. Ik zou er haast aan toe willen voegen: "wat verwacht u van een overheid? ". Is een betrouwbare overheid een overheid die u niet op te vingers kijkt maar wel komt 'redden' als u een probleem heeft ? Ik tref in mijn werk helaas veel mensen die geen overheidsbemoeienis willen maar wel miepen zodra ze een fout maken, wanneer zij bijvoorbeeld worden opgelicht en zelf geld overmaken naar een scammer, en dan klagen dat "de overheid" illegale transacties niet automatisch blokkeert. Wel de lusten, niet de lasten. Dat type burger. Klagen maar zelf niks oplossen. Wat voor zin, vraag ik me dan af? Kijk, je kunt wel verhuizen zoals iemand hier suggereert. Maar waar heen? Naar de VS of Australie of UK , of een ander FVEY land , waar je bij ongewenst gedrag (bijv kritiek op overheid , teveel complotfilmpjes kijken online - entertainment of niet) wordt gemarkeerd en eventueel wordt aangemeld voor een gedragscorrectie ala "cyberstalking" , "groepstalking" , of andere vorm ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha