Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
is er zes tot twaalf maanden nodig voor de overdracht, zo stelt staatssecretaris Van der Burg ofwel ... bullshitting continues. Kom nou gewoon eens met een plan Hoe Je Als Overheid Mijnoverheid Terughaalt Naar Jezelf. Ook als je (nog) niet weet hoe je dat gaat doen, maak een (meer of minder realistisch) plan en laat Mij Als Burger regelmatig weten hoe de voortgang is. Mischien, maar alleen dan, ga ik uitspraken van ministers ooit eens serieus nemen.
Beschrijf je klacht (Optioneel):