Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-06-2026, 16:47 door Anoniem

Ik doe het in een weekje. In de avonduren. En voor de zeurders: ik het al meerdere malen gedaan, voor de landelijke overheid en zelfstandige bestuursorganen, met beduidend veel grotere systemen die ook nog eens een grotere impact op de maatschappij hadden. Dit SSO dingetje is echt peanuts.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha