Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2026, 18:01 door Anoniem

Oplossing = de helft van alle ambtenaren eruit, want die duurbetaalde mensen bestaan alleen om meer regels en onheil te maken voor ondernemers die zorgen voor welvaart. Daarnaast keiharde grondrechten voor burgers vastleggen waar geen ruimte in zit op het gebied van privacy en vrijheden om te voorkomen dat de overheid ook maar enige stap kan zetten om deze in te perken. En wie moet die nieuwe regels dan weer uitvoeren. Jawel die ambtenaren, wat een onzinverhaal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha