Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2026, 13:01 door Anoniem

Door Anoniem: Oplossing = de helft van alle ambtenaren eruit, want die duurbetaalde mensen bestaan alleen om meer regels en onheil te maken voor ondernemers die zorgen voor welvaart. Daarnaast keiharde grondrechten voor burgers vastleggen waar geen ruimte in zit op het gebied van privacy en vrijheden om te voorkomen dat de overheid ook maar enige stap kan zetten om deze in te perken. En wie moet die nieuwe regels dan weer uitvoeren. Jawel die ambtenaren, wat een onzinverhaal. Je snapt het niet. Grondrechten zijn er om burgers te beschermen tegen de overheid. Er zijn geen regels nodig om dat te handhaven. Er zijn juist minder regels nodig om daaraan te voldoen. Hoe minder overheid is per definitie beter in dat opzicht. Afgezien van een paar publieke goederen. Je schiet te snel in het reflect dat een overheid weer nodig is om ons tegen de overheid te beschermen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha