Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-06-2026, 13:51 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Oplossing = de helft van alle ambtenaren eruit, want die duurbetaalde mensen bestaan alleen om meer regels en onheil te maken voor ondernemers die zorgen voor welvaart. Daarnaast keiharde grondrechten voor burgers vastleggen waar geen ruimte in zit op het gebied van privacy en vrijheden om te voorkomen dat de overheid ook maar enige stap kan zetten om deze in te perken. De burgers zijn de baas, niet de bureaucraten. De bange Nederlanders die zich willen vastklampen aan de overheid gaan maar eens volwassen worden. Je hebt een nogal idioot beeld van ambtenaren en de overheid. Die ambtenaren zijn doodgewone mensen die voor een ander type werkgever werken. Mensen die bewust kiezen om het algemeen belang te dienen zullen alleen gemiddeld vaker voor de overheid dan voor een commercieel bedrijf kiezen als werkgever. Helaas halen de meeste ambtenaren het "algemene belang" en hun persoonlijke eigenbelang structureel door elkaar. Ze gaan dus voor salaris, promotie, aflossing hypotheek, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha