Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Tja, we blijven ook in meerderheid stemmen op partijen die dat willen, dan kan je ze ook niet kwalijk nemen dat ze dat doen. Hele volksstammen stemmen op "law and order" partijen, en nog ongeacht wat jij en ik zelf stemmen, dit is wat de meeste Nederlanders willen blijkbaar, want keer op keer eindigen die partijen weer in de hoge zetel aantallen. Welke oplossing stellen jullie voor? Stemmen op partijen die vinden dat onze eigen overheid zich niet met onze data mag bemoeien, maar de russische overheid deste meer? Stemmen op partijen die vinden dat we vooral niets samen moeten doen met andere Europese landen, zodat we per definitie nooit meer een deuk in een pakje boter kunnen slaan richting een VS, China of rusland? Waarom direct die tegenstelling naar Rusland? Er zijn ook partijen die gewoon wel om privacy geven. Er is natuurlijk nooit een partij die alles precies zo doet zoals jij wil, als je dat wel zou willen zijn er waarschijnlijk zo'n 17 miljoen partijen nodig. Een stem is dus altijd een compromis ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):