Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-06-2026, 04:16 door Anoniem

Zie eerder bericht > 04-06-2026, 09:10 door Anoniem Tja, voor iedere privavy minded gek is er deze video: https://www.youtube.com/watch?v=CN_EMMoycjM Misschien zit er alang een backdoor in je computer, smarthone, tablet, toetsenbord, muis en weet ik veel. Ook al heb je een smartphone met GrapheneOS,of Linux het maakt geen reet uit, zolang de hardware niet open-source is kan een overheid / nsa dienst precies volgen wat je doet. Privacy c.q. anonimiteit bestaat niet op vandaag.Misschien vinden jullie dat ik doorsla maar denk er maar eens goed over na. Eward Snowden heeft immers al een hoop aangetoond en dat is al jaren geleden. Mijn advies is, maak je wat minder druk want je kunt er toch niks tegen doen. Weleven maar een keer dus geniet van de jaren die je nog hebt, en breng wat minder tijd door op het verdomde internet met of zonder smartphone. SOMMIGE MENSEN ZIJN TE PARANOIDE AAN HET WORDEN IN ONS MOOIE NEDERLAND

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha