Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Er zijn denk ik twee verschillende dingen. 1) Overheid die veel van je wil weten/kan monitoren. Wat je kan doen: Stem op partijen die privacy wel belangrijk vinden, ga desnoods demonstreren, enz. 2) Big tech bedrijven die veel van je willen weten. Wat kan kan doen: Zo veel mogelijk blokkeren, en dat vraagt vaak ook om concessies doen in functionaliteit. Heeft iemand een website ondergebracht bij google? Jammer, kan ik niet bekijken, their loss.
Beschrijf je klacht (Optioneel):