Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
De meest privacy-onvriendelijke website in geval van een adblocker in de browser is wel die van De Telegraaf Dan werkt deze webpagina gewoon niet meer en krijg je dit te zien: een donkere pagina met als tekst: "Application error: a client-side exception has occurred (see the browser console for more information)". Zo erg is het op overheidssites nog niet, maar we naderen zo ongeveer dit stadium wel. Overheid hand in voet met Big Tech Commerce en kennelijk niet veel, die zich er druk over maken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):