Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-06-2026, 17:42 door Anoniem

"Maak je niet druk want je kan het toch niets aan doen" is de typische stelregel van stoïcijnen. Twee vragen: 1. Waar ligt voor jou dan de grens, wat is dan wel de moeite waard? (Met het relatief recente WO2 in het achterhoofd.) 2. Hoe weet je van te voren absoluut zeker dat je er echt helemaal niets aan kunt doen?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha