Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Zoals een Chinees zei over de censuur in eigen land: "je leert er mee omgaan". Geldt ook voor gebrek aan privacy. En dat je geen privacy hebt is eigenlijk nog niet eens het echte probleem. Het echte probleem is dat mensen jou vaak niet goed (kunnen) begrijpen, en handelen vanuit vooroordelen, geïnstitutionaliseerd, via protocollen, alsware een soort AI-agents. Je krijgt door dat handelen, soms vanuit overheden, politie, banken, verzekeraars, ziekenhuizen, scholen etc. dan geen ruimte om jezelf te kunnen zijn. Een soort super-sekte van wat er op dat moment in de mode is. Vroeger was er een leuk verhaaltje op de basisschool over een indianenstam die lieflijke maagden in de vulkaan gooiden als offer aan de goden. De hele klas vondt dat maar een verwerpelijk idee. Maar in onze samenleving staan we daar niet echt heel erg ver vanaf.
Beschrijf je klacht (Optioneel):