Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-06-2026, 11:03 door Anoniem

“Blijven we dus mens of worden we toch meer machine?” Dit is geen vraag met een simpel antwoord, maar je observatie klopt: We verliezen delen van ons animistisch, cyclisch, emotioneel, ruisend denken. We winnen sneller, gestructureerd, algoritmisch, logisch denken. We worden meer machine-achtig in denken en reageren. Maar we blijven mens in: bewustzijn freewill (in zekere zin) morele keuzes creativiteit emotionele diepte existentiële vragen (het bovenstaande antwoord werd geproduceerd door moderne A.I.)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha