Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-06-2026, 16:11 door Ronaldinho

Hallo, Mijn sportschool heeft sinds vorige week nieuwe toegangspoorten gekregen waarbij je vanaf nu niet meer met je pasje moet inchecken maar met de app van de sportschool+QR code. Ik gaf per mail aan dat ik geen smartphone gebruik en de reactie was dat ik vanaf nu dan alleen nog maar kan sporten wanneer er personeel aanwezig is zodat zij mij kunnen binnenlaten. Ik train in een 24 uur open sportschool, betaal net als een ieder met een onbeperkt abonnement rond de 40,00 per maand en krijg nu minder privileges dan mensen die wel een smartphone hebben en gebruiken. Hebben mensen hier ervaring mee en mag en kan dit zo maar? Groet

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha