Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Dit kan zomaar omdat privacy in NL niet werkelijk beschermd wordt, en omdat het verbod op discriminatie in NL op een aantal punten niet beschermd wordt. Wat jij meemaakt, is een vorm van discriminatie. Je wordt slechter behandeld dan smartphone-bezitters. Maar deze vorm van discriminatie wordt door het College voor de Rechten van de Mens niet erkend en niet tegengegaan, omdat deze vorm van discriminatie niet is opgenomen in de Algemene Wet Gelijke Behandeling (AWGB), die dus geen "algemene" wet is maar een beperkte, limitatieve wet. Sinds jaar en dag geeft NL geen invulling aan zijn internationaalrechtelijke, d.w.z. verdragsrechtelijke verplichting om mensen te beschermen tegen ALLE vormen van discriminatie (ongerechtvaardigde, ongelijke, nadelige behandeling). Er is geen enkele sprake van digitale uitsluiting. Digitale uitsluiting is vrije keuze van iedereen. Door Anoniem: Je zou nog kunnen proberen om te verwijzen naar je levensovertuiging als reden waarom je geen smartphone hebt en ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):