Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Ronaldinho: Hallo, Mijn sportschool heeft sinds vorige week nieuwe toegangspoorten gekregen waarbij je vanaf nu niet meer met je pasje moet inchecken maar met de app van de sportschool+QR code. Ik gaf per mail aan dat ik geen smartphone gebruik en de reactie was dat ik vanaf nu dan alleen nog maar kan sporten wanneer er personeel aanwezig is zodat zij mij kunnen binnenlaten. Ik train in een 24 uur open sportschool, betaal net als een ieder met een onbeperkt abonnement rond de 40,00 per maand en krijg nu minder privileges dan mensen die wel een smartphone hebben en gebruiken. Hebben mensen hier ervaring mee en mag en kan dit zo maar? Groet Mijn sportschool heeft dat ook, ik ben gewend om mijn telefoon thuis te laten als ik ga sporten, de workaround was simpel; ik heb de qr code geprint en in een acryl foto-sleutelhanger gedaan, werkt al geruime tijd zonder problemen. Maar of dat bij jouw sportschool ook lukt hangt er vast ook vanaf of die qr code ook andere dynamische gegevens bevat. Het enige ...
Beschrijf je klacht (Optioneel):