Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Is het niet mogelijk om gewoon een schermafbeelding van de QR-code te maken en die af te drukken als een soort pasje? Ik heb dat eerder gedaan met mijn Lidl-kaart en dat werkte perfect. Los daarvan vind ik het jammer dat mensen zoals jij en ik zonder smartphone steeds vaker tegen dit soort discriminatie aanlopen. Niet iedereen heeft of wil een smartphone gebruiken.
Beschrijf je klacht (Optioneel):