Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 08:26 door Anoniem

Los daarvan vind ik het jammer dat mensen zoals jij en ik zonder smartphone steeds vaker tegen dit soort discriminatie aanlopen. Niet iedereen heeft of wil een smartphone gebruiken. Zouden de Neanderthalers ook zo gereageerd hebben ("disrcriminatie") toen die zich realiseerde dat zij aan het uitsterven/verdwijnen waren als soort?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha