Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Vuurvliegje87: Ben ik dan de enige die hier zegt. Gewoon die QR code afdrukken? Of hebben we het hier over een Dynamisch QR code? Nee joh iedereen roept dat. Gaat helemaal nergens meer over dit soort discussies.
Beschrijf je klacht (Optioneel):