Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Ronaldinho: Ik gaf per mail aan dat ik geen smartphone gebruik en de reactie was dat ik vanaf nu dan alleen nog maar kan sporten wanneer er personeel aanwezig is zodat zij mij kunnen binnenlaten. Ik train in een 24 uur open sportschool, betaal net als een ieder met een onbeperkt abonnement rond de 40,00 per maand en krijg nu minder privileges dan mensen die wel een smartphone hebben en gebruiken. Lijkt mij een dure oplossing voor de sportschool als daar continu iemand aanwezig moet zijn om jou binnen te laten. Misschien kunnen er ook kluisjes komen voor de smartphone voor als je aan het douchen bent? Niet alle smartphones zijn immers waterdicht door bijvoorbeeld de benodigde aansluiting voor een oplader. Misschien met toegang via een QR code?
Beschrijf je klacht (Optioneel):