Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 12:24 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Ronaldinho: Hallo, Mijn sportschool heeft sinds vorige week nieuwe toegangspoorten gekregen waarbij je vanaf nu niet meer met je pasje moet inchecken maar met de app van de sportschool+QR code. Ik gaf per mail aan dat ik geen smartphone gebruik en de reactie was dat ik vanaf nu dan alleen nog maar kan sporten wanneer er personeel aanwezig is zodat zij mij kunnen binnenlaten. Ik train in een 24 uur open sportschool, betaal net als een ieder met een onbeperkt abonnement rond de 40,00 per maand en krijg nu minder privileges dan mensen die wel een smartphone hebben en gebruiken. Hebben mensen hier ervaring mee en mag en kan dit zo maar? Groet Dit kan zomaar omdat privacy in NL niet werkelijk beschermd wordt, en omdat het verbod op discriminatie in NL op een aantal punten niet beschermd wordt. Wat jij meemaakt, is een vorm van discriminatie. Je wordt slechter behandeld dan smartphone-bezitters. Maar deze vorm van discriminatie wordt door het College voor de Rechten van de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha