Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-06-2026, 13:22 door Anoniem

Wordt echt zo moe van het continu trekken van de "discriminatie" kaart als iets een gevolg is van een (volledig!) vrije keuze. Daar doen jullie echt de mensen mee te kort die last hebben van daadwerkelijke discriminatie waar je niks aan kunt doen. Hier heb je genoeg keuze: neem een smartphone, kom op momenten dat personeel je binnen kan laten, of zeg op en ga naar een andere sportschool. Alsof je als vegetariër naar een Argentijns grillrestaurant gaat en dan loopt te klagen dat er niks voor je op de kaart staat en dat vervolgens discriminatie noemen. Kansloos.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha