Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Het zal wel van de hitte komen maar hier staat een enorme boel gekakel en gekwebbel over elkaar heen tot en met 'spleetstof' voor kernenergie. Spleetstof kom ik bij mij thuis ook wel tegen. Als ik mijn planken vloer een maand niet heb gestofzuigerd. (: De enige die hier een nuttige to the point reactie plaatste was anoniem van gisteren 21_25 uur. Maar daar lullen alle van steroïde anabolen opgefokte sportfanaten overheen. Een kind kan de was doen met die reactie: Bezwaar maken tegen wijzigen van de voorwaarden door de sportschool zonder dat je dat weet. Dat mag niet.
Beschrijf je klacht (Optioneel):