Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Het probleem zijn de mensen die gewoon meedoen aan deze QR gekte. Dit soort slapende mensen zorgt ervoor dat de bouw van de digitale gevangenis zal gaan slagen. Ze slepen iedereen mee de dystopische digitale hel in. Massaal weigeren hier aan mee te doen en je abonnement opzeggen. Blijf aan de kant van de mensheid staan en doe het goede.Waarom zou men dat niet doen? Ik zet niet te wachten op nog een pasje.
Beschrijf je klacht (Optioneel):