Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

Gisteren, 10:08 door Anoniem

Door Anoniem: Info ? Je hebt alleen maar dingen beweerd . Het zou info zijn als je relevante arresten over vergelijkbare zaken geciteerd had. Arresten?? Je denkt werkelijk dat als een provinciaal rechtertje zich buigt over zo'n juridisch simpele zaak, deze niet tot een sluitend oordeel zou kunnen komen?? Als iemand een zaak voorlegt buigt de rechter (eerst kanton, dan hof als mensen nog denken dat er wat te halen is) zich erover. Nogal wat rechtzaken _zijn_ simpel (10 centimer heg), maar worden gevoerd omdat mensen gewoon eigenwijs zijn en overtuigd van hun gelijk, ook als ze het niet hebben. Zie onder... TS en anoniem heeft gewoon een sterk punt met de vraag: "en kan dit zo maar?" En hoezo "micro-wijziging"? MICRO-WIJZIGING?? Vergelijkbaar: Als je bijv. ineens niet meer bij een webshop account kan omdat 'password' is vervangen voor scannen met een smartphone van een QR-code is dat in jouw visie dus eveneens een ¨micro-wijziging". Sterker: Als een bank dit doet: och... "micro-wijziging". Ha ha ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha