Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Ook bij mijn sportschool kun je met het scannen van de QR code in de app van de sportschool naar binnen. Daar komt bij, dat leden die beschikken over een pasje met NFC nog steeds naar binnen kunnen met deze pas. Erg handig. Opmerking over of dit discriminatie is of niet, een zelfuitgekozen uitzondering is nooit discriminatie en het heeft dan ook geen zin om dit aan te vechten.
Beschrijf je klacht (Optioneel):