ik heb een anoniem mailtje ontvangen.. Nou jah, wel met adres enzo. maar ik kan er maar niet achter komen wie het is of waar het vandaan komt.. Hoe kan ik er achter komen?
Dus er is geen manier om er acher te komen van welke pc het komt ofzo??
01-07-2005, 18:49 door Anoniem
Nee. Ik kan bijv. heel gemakkelijk met mijn PDA het Internet op als ik effe door de stad ga lopen. Accountje aanmaken op hotmail en mailen maar.
02-07-2005, 16:33 door Anoniem
Opgelet met phishing trojans in die mails. Er zijn ook attachments met Mitgleiders, en dat zijn pas gevaarlijke dingen, die leggen je hele beveiliging plat, zoals mij al eens gebeurde. capricornus
11-07-2005, 23:35 door Anoniem
als hij altijd op zn eigen pc emails stuurd dan kan je zn IP adres achterhalen, doe dit dmv. hotmail, moet je wel iets instellen in je hotmail account en zorgen dat je daar n mail van hem krijgt.. succes,sas
Kunstmatige intelligentie, toenemende digitalisering en groeiende maatschappelijke verwachtingen rondom privacy en gegevensbescherming maken jouw vakgebied dynamischer en relevanter dan ooit. Als senior Privacy Officer maak je impact door het versterken, bewaken en verder professionaliseren van privacy binnen de provincie Noord-Holland.
Altijd meteen op de hoogte van het laatste security nieuws?
Volg ons ook op X!
Nieuwe Huisregels en Privacy Policy
Privacy Policy
Inloggen
Wachtwoord Vergeten
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een
nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een
nieuw wachtwoord in te stellen.
Password Reset
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang
je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je
gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Registreren
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet
deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink
die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.