Archief - De topics van lang geleden

sonic update manager

01-02-2006, 19:33 door Anoniem, 25 reacties
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent
Reacties (25)
02-02-2006, 13:03 door sikkes
hmmm, dit heeft wel vrij weinig met security te maken.
waarom niet gewoon naar de sonic site gaan en het daar vragen?
07-03-2006, 22:21 door Anoniem
Door Anoniem
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent


Ik heb via Dell een navolgende oplossing ontvangen.

Ga naar de navolgende link;

http://tools.roxio.com/support/dell/isum_hotfix.exe

Er komt een bericht in je scherm met een Security Warning
Klik op UITVOEREN
Het Internet Explorer - Security Warning scherm verschijnt
Klik op UITVOEREN
Het Sonic - ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA
Het Sonic -ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA om je PC opnieuw op te starten

Als het goed is is het probleem nu opgelost. Bij ons in ieder geval wel. Ik
werd ook helemaal gestoort van die Sonic Update Manager.

Vr.gr.
Jeroen
08-03-2006, 16:37 door G-Force
Beste Jeroen,

Ik vind het goed als mensen uit de brand worden geholpen en ik waardeer
je bijdrage over een software probleem. Helaas is dit forum geen help-
desk. Soms willen we proberen om iemand uit de problemen te halen als
het security-related problems zijn. Graag daarom een verzoek om de
context
van dit forum niet uit het oog te verliezen.
18-04-2006, 12:36 door Anoniem
door Frankie D

Toch alvast hartelijk bedankt,
ik heb er ook wat aan gehad
18-04-2006, 15:22 door Anoniem
Bedankt Jeroen. Ook al was het geen security-related problem ;)
20-05-2006, 19:23 door Anoniem
thanks jeroen! ik had alles geprobeerd en ben er nu ein-de-lijk vanaf!
heel erg bedankt!
30-05-2006, 14:28 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent


Ik heb via Dell een navolgende oplossing ontvangen.

Ga naar de navolgende link;

http://tools.roxio.com/support/dell/isum_hotfix.exe

Er komt een bericht in je scherm met een Security Warning
Klik op UITVOEREN
Het Internet Explorer - Security Warning scherm verschijnt
Klik op UITVOEREN
Het Sonic - ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA
Het Sonic -ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA om je PC opnieuw op te starten

Als het goed is is het probleem nu opgelost. Bij ons in ieder geval wel. Ik
werd ook helemaal gestoort van die Sonic Update Manager.

Vr.gr.
Jeroen

beste Jeroen,

je bent mijn held van de dag:

ik heb/had pas een uur last van de sonic update manager en door jou tip
is het daar bij gebleven: hij is WEG!!!

groeten, marga
04-06-2006, 20:35 door Anoniem
zeer bedankt, ik ben geholpen.......

M. V. te rotterdam
18-06-2006, 09:00 door Anoniem
Bedankt!! Lang leve het internetforum!
01-09-2006, 09:15 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent


Ik heb via Dell een navolgende oplossing ontvangen.

Ga naar de navolgende link;

http://tools.roxio.com/support/dell/isum_hotfix.exe

Er komt een bericht in je scherm met een Security Warning
Klik op UITVOEREN
Het Internet Explorer - Security Warning scherm verschijnt
Klik op UITVOEREN
Het Sonic - ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA
Het Sonic -ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA om je PC opnieuw op te starten

Als het goed is is het probleem nu opgelost. Bij ons in ieder geval wel. Ik
werd ook helemaal gestoort van die Sonic Update Manager.

Vr.gr.
Jeroen
Je hebt ook mij gegolpen, dus dit is wel een actie waar ik achter sta.
Elkaar een beetje helpen!
Thx
Cornelis
17-09-2006, 13:35 door Anoniem
helemaal goed, bedankt JEROEN! Vandaag eindelijk van dit probleem van
de sonic update manager verlost. ook al hoort het probleem dan hier niet
thuis,via google en deze site is het gelukt.
26-11-2006, 13:35 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent


Ik heb via Dell een navolgende oplossing ontvangen.

Ga naar de navolgende link;

http://tools.roxio.com/support/dell/isum_hotfix.exe

Er komt een bericht in je scherm met een Security Warning
Klik op UITVOEREN
Het Internet Explorer - Security Warning scherm verschijnt
Klik op UITVOEREN
Het Sonic - ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA
Het Sonic -ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA om je PC opnieuw op te starten

Als het goed is is het probleem nu opgelost. Bij ons in ieder geval wel. Ik
werd ook helemaal gestoort van die Sonic Update Manager.

Vr.gr.
Jeroen
Bedankt Jeroen die Sonic Update Manager begon me ook op men
zenuwen te werken
20-01-2007, 16:15 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent


Ik heb via Dell een navolgende oplossing ontvangen.

Ga naar de navolgende link;

http://tools.roxio.com/support/dell/isum_hotfix.exe

Er komt een bericht in je scherm met een Security Warning
Klik op UITVOEREN
Het Internet Explorer - Security Warning scherm verschijnt
Klik op UITVOEREN
Het Sonic - ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA
Het Sonic -ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA om je PC opnieuw op te starten

Als het goed is is het probleem nu opgelost. Bij ons in ieder geval wel. Ik
werd ook helemaal gestoort van die Sonic Update Manager.

Vr.gr.
Jeroen

Dank je Jeroen!!!
Ik ben niet zo'n computerexpert en was weer bang voor een virus....vandaar
het zoeken op deze site. En geholpen!!! Ook al is dit forum geen
helpdesk....ik ben er blij mee!!
01-02-2007, 10:02 door Anoniem
Door Anoniem
Door Anoniem
goede avond, ik ben nieuw met dit alles. Ik heb een laptop met sonic
software voor dvd's en cd's en op een of andere manier ben ik de update
manager kwijt om deze software up to date te houden. Weet iemand hier
misschien een oplossing voor.

Alvast bedankt en groetjes
Vincent


Ik heb via Dell een navolgende oplossing ontvangen.

Ga naar de navolgende link;

http://tools.roxio.com/support/dell/isum_hotfix.exe

Er komt een bericht in je scherm met een Security Warning
Klik op UITVOEREN
Het Internet Explorer - Security Warning scherm verschijnt
Klik op UITVOEREN
Het Sonic - ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA
Het Sonic -ISUM Hotfix Setup scherm verschijnt
Klik op YES of JA om je PC opnieuw op te starten

Als het goed is is het probleem nu opgelost. Bij ons in ieder geval wel. Ik
werd ook helemaal gestoort van die Sonic Update Manager.

Vr.gr.
Jeroen
Jeroen hartelijk dank voor je, misschien op de verkeerde plaats, gegeven
oplossing. Bij mij werkte het ook. Gelukkig komt die storende melding niet
meer. Merci

Els
29-04-2007, 15:09 door Anoniem
en nóg iemad die je gelukkig hebt gemaakt !!

Piet Doelens
06-05-2007, 11:50 door Anoniem
Jeroen je bent de beste eindelijk van die klote melding af werd helemaal
gek. Ik ben blij dat er nog mensen zijn zo als jou en niet allemaal denken
zoals peter v en sikkes. Ik denk dat je een hele hoop mensen blij hebt
gemaakt ga zo door en nogmaals bedankt.
GRtz Marco
06-05-2007, 23:29 door Anoniem
Als nu is iemand duidelijk de grens aangeeft tussen Security en
Soft of hardware wat niet goed werkt of mankementen vertoont.
Sikkes zegt gelijk nee,dat onderwerp hoort hier niet thuis.
Peter V gaat hierin mee.
Dan blijk in eens dat anderen dit Topic wel waarderen,en zo geholpen
zijn.
Ook Peter blaast zijn woordje mee als het om ZoneAlarm internet
security 7.0 gaat.
Volgens mij ook net niet, of net wel security.
Het is toch best wel fijn dat je er zulke vragen tussen hebt.
Eigenlijk bedoel ik ook te zeggen,als je hier de mensen niet helpt,
gaan ze naar een ander Forum.
En komen ze dan nog terug?
21-05-2007, 22:47 door Anoniem
Jeroen for president!
Ook ik ben waanzinnig blij.

THX Mark
23-05-2007, 09:02 door pikah
Ik verwacht dat ze de link via google hebben gevonden.
http://www.google.nl/search?hl=en&q=sonic+software+update+problemen&btnG=Search
De derde link dus..

Het heeft niets met security te maken, het updaten misschien
wel, maar niet de fouten die een updateprogramma heeft. Dus
het behoort niet bepaald bij de context van dit forum.

Dat andere het waarderen wil niet zeggen dat de vraag op de
juiste plek is gesteld.
24-05-2007, 08:13 door Anoniem
Door pikah
Ik verwacht dat ze de link via google hebben gevonden.
http://www.google.nl/search?
hl=en&q=sonic+software+update+problemen&btnG=Search
De derde link dus..

Het heeft niets met security te maken, het updaten misschien
wel, maar niet de fouten die een updateprogramma heeft. Dus
het behoort niet bepaald bij de context van dit forum.

Dat andere het waarderen wil niet zeggen dat de vraag op de
juiste plek is gesteld.

Een vraag wordt altijd op de juiste plek gesteld als op die plek ook het
juiste antwoord wordt gegeven.
De praktijk heeft het immers bewezen, toch?
Wel is het jammer als we allemaal vervolgens (ook ik) zouden blijven door
zeuren over de juiste plek voor de vraag.
Dat lokt weer bedankjes uit van degenen die geholpen zijn met het
antwoord enz.
Wanneer er 2 of 3 bedankjes op dit forum verschijnen weet iedereen dat
de oplossing werkt. Dan is elke extra dankbetuiging daarna overbodig.
Als we allemaal over dit onderwerp stoppen met zeuren en bedanken, dan
blijft groeit de lijst niet meer worden ook de vragenstellers over dit
onderwerp geholpen.
24-05-2007, 09:45 door Anoniem
Door Anoniem
Door pikah
Ik verwacht dat ze de link via google hebben gevonden.
http://www.google.nl/search?
hl=en&q=sonic+software+update+problemen&btnG=S
earch
De derde link dus..

Het heeft niets met security te maken, het updaten misschien
wel, maar niet de fouten die een updateprogramma heeft. Dus
het behoort niet bepaald bij de context van dit forum.

Dat andere het waarderen wil niet zeggen dat de vraag op de
juiste plek is gesteld.

Een vraag wordt altijd op de juiste plek gesteld als op die plek ook het
juiste antwoord wordt gegeven.
De praktijk heeft het immers bewezen, toch?
Wel is het jammer als we allemaal vervolgens (ook ik) zouden blijven door
zeuren over de juiste plek voor de vraag.
Dat lokt weer bedankjes uit van degenen die geholpen zijn met het
antwoord enz.
Wanneer er 2 of 3 bedankjes op dit forum verschijnen weet iedereen dat
de oplossing werkt. Dan is elke extra dankbetuiging daarna overbodig.
Als we allemaal over dit onderwerp stoppen met zeuren en bedanken, dan
blijft groeit de lijst niet meer worden ook de vragenstellers over dit
onderwerp geholpen.

Sorry mijn laatste zin moet luiden:
Als we allemaal over dit onderwerp stoppen met zeuren en bedanken, dan
blijft de lijst niet meer groeienen zijn ook de vragenstellers daarmee
geholpen.
19-07-2007, 21:49 door Anoniem
Toch nog 1 bedankje. Ik ben hier ook erg mee geholpen! Thanks!
06-12-2007, 22:17 door Anoniem
Bijna 2 jaar na dato, je doet hem nog steeds jeroen!
Heb mij er ook vanaf geholpen.

je bent een volksheld. Geef deze man een lint
21-05-2008, 18:00 door Anoniem
jeroen bedankt voor de superlink . heb er 2 weken last van gehad
07-01-2009, 17:49 door Anoniem
En ik bedank ook! Kwerd er gek van!
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.