Mijn naam is Marja, heb 3 weken geleden een screenprotector online besteld, betaald via Ideal maar niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en email wordt niet beantwoord. Ik zocht naar een cyberpolitie om raad te vragen en kwam bij jullie terecht. Ik zit misschien helemaal fout hier met mijn vraag maar weet iemand van jullie waar ik wel met mijn vraag naar toe kan?
Bij wie was dat ? Kan ik even speuren. Verder aangifte doen wegens oplichting.
20-10-2010, 11:48 door Anoniem
Opties : bij de bank waar je aan betaald heb klagen, bij de serviceprovider klagen ( waarschijnlijk heeft de webshop via een payment service provider betaald, en had dus zelf geen Ideal contract ) of je eigen bank.
Reageren
Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.
Ben jij nieuwsgierig, leergierig en klaar om je te verdiepen in de wereld van DevOps? In deze functie krijg je alle ruimte om te groeien. Je werkt met de nieuwste technologieën en krijgt intensieve begeleiding van ervaren security professionals zodat je je in korte tijd kunt ontwikkelen tot een volwaardige DevOps Engineer. Je werkt in Den Haag en werkt samen met een team dat kennis, humor en uitdaging moeiteloos weet te combineren. Are you ready for a challenge?
Altijd meteen op de hoogte van het laatste security nieuws?
Volg ons ook op X!
Nieuwe Huisregels en Privacy Policy
Privacy Policy
Inloggen
Wachtwoord Vergeten
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een
nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een
nieuw wachtwoord in te stellen.
Password Reset
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang
je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je
gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Registreren
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet
deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink
die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.