image

KPN zet schadeformulier voor klanten online

maandag 13 februari 2012, 16:14 door Redactie, 4 reacties

KPN-klanten die door het uit de lucht halen van de webmail dit weekend financieel zijn getroffen, kunnen een schadeformulier invullen. Het formulier kan zowel per post als online worden verstuurd. "Dit formulier is bedoeld voor klanten die een verzoek aan KPN willen doen tot vergoeding van aantoonbare schade, als direct gevolg van de tijdelijke onderbreking van de beschikbaarheid van hun KPN e-mailaccount", aldus het telecombedrijf.

Om in aanmerking voor een financiële vergoeding te komen, moeten klanten kunnen aantonen dat ze aantoonbare schade hebben geleden. Daarvoor moet men in maximaal 3.000 worden de omstandigheden beschrijven en daarop betrekking hebbende bewijsstukken meesturen. Abonnementskosten zal KPN niet vergoeden. Klanten hebben tot 15 maart de tijd om het formulier in te dienen.

Reacties (4)
13-02-2012, 16:39 door Anoniem
Dat aantonen dat je schade hebt geleden doet het hem. Hoe wil je dit bewijzen? Dat je een afspraak met een klant misloopt doordat je een mail van die klant hebt ontvangen in de tijd dat je niet kon inloggen?
14-02-2012, 08:14 door Anoniem
Veel negatieve en weinig comstructieve reacties op seze site.
Natuurlijk kun je aantonen wanneer je schade hebt gehad.
Denk aan online vliegtickete en concertkaartjes die per mail worden verstuurd.
14-02-2012, 08:31 door Anoniem
En wat gaat KPN doen aan de dienstverlening die vele jaren niet op het kwalitatieve niveau is geweest wat je van een isp mag verwachten?
18-04-2012, 16:25 door Anoniem
I

Ik heb vele uren besteed aan bellen om overgezet te worden van isdn naar analoog en internet.
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.