/dev/null - Overig

klacht kpn

15-12-2015, 10:43 door buzzerjump, 5 reacties
ik heb een klacht ingediend bij kpn voor het niet terug bellen ze hebben toen een terugbel afspraak gemaakt om het over deze klacht te hebben waarschijnlijk maar ze bellen maar niet terug wat kan ik het beste doen om te zorgen dat kpn dit serieus neemt ?
Reacties (5)
15-12-2015, 11:06 door Anoniem
ik heb een klacht ingediend bij kpn voor het niet terug bellen ze hebben toen een terugbel afspraak gemaakt om het over deze klacht te hebben waarschijnlijk maar ze bellen maar niet terug wat kan ik het beste doen om te zorgen dat kpn dit serieus neemt ?

Neem een advocaat in de arm, en klaag ze aan. Of maak je wat minder druk over dit soort ervaringen, welke mensen dag in, dag uit hebben bij dit soort grote bedrijven. Zonde van je tijd en energie om je daar druk over te maken.
15-12-2015, 12:04 door PietdeVries
Door Anoniem: Neem een advocaat in de arm, en klaag ze aan. Of maak je wat minder druk over dit soort ervaringen, welke mensen dag in, dag uit hebben bij dit soort grote bedrijven. Zonde van je tijd en energie om je daar druk over te maken.

^^ Dat - of, omdat je het toch niet erg vindt om accounts aan te maken speciaal voor dit onderwerp, registreer je op nujij.nl en telegraaf.nl en lucht daar je hart. Werkt beter dan klagen op een security site...
15-12-2015, 12:19 door Rolfieo
Door buzzerjump: ik heb een klacht ingediend bij kpn voor het niet terug bellen ze hebben toen een terugbel afspraak gemaakt om het over deze klacht te hebben waarschijnlijk maar ze bellen maar niet terug wat kan ik het beste doen om te zorgen dat kpn dit serieus neemt ?

Misschien snapte KPN helemaal niets van je zin? Meestal gebruiken we namelijk hoofdletters, en lees tekens in een zin. Dat maakt het namelijk een stuk gemakkelijker om te lezen.

Ik kan best begrijpen dat KPN je niet kon terug bellen, over iets was ze niet begrijpen.....
15-12-2015, 12:53 door Anoniem
Door Rolfieo:
Door buzzerjump: ik heb een klacht ingediend bij kpn voor het niet terug bellen ze hebben toen een terugbel afspraak gemaakt om het over deze klacht te hebben waarschijnlijk maar ze bellen maar niet terug wat kan ik het beste doen om te zorgen dat kpn dit serieus neemt ?

Misschien snapte KPN helemaal niets van je zin? Meestal gebruiken we namelijk hoofdletters, en lees tekens in een zin. Dat maakt het namelijk een stuk gemakkelijker om te lezen.

Ik kan best begrijpen dat KPN je niet kon terug bellen, over iets was ze niet begrijpen.....

Als ik de tekst van Rolfieo goed begrepen heb, dan heeft hij een klacht ingediend bij de KPN omdat hij niet teruggebeld wordt door de KPN.
Vervolgens heeft de persoon die deze melding aannam een terugbel-notitie aangemaakt over deze klacht mbt het niet terugbellen.

Ik vindt het wel humor eigenlijk. Een mooie cirkel-redenatie.

Geen idee wat de werkelijke aanleiding is.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat Rolfieo zo maar met de KPN gaat bellen dat ze hem nooit terugbellen.
Ander andere kant: gezien zijn schrijfstijl... je weet maar nooit ::-)

Het kan dan troiuwens een heel kort gesprek worden:

"Ik bel u terug omdat u aangaf dat wij u nooit terugbellen. Tot ziens."

Niet echt moeilijk lijkt me.
15-12-2015, 12:58 door Anoniem
'voor het niet terugbellen'
het niet terugbellen van wat? Heb je je eigen post wel gelezen voor je die zo snel even postte op een security- en niet een klantenervaringen-forum?
Reageren

Deze posting is gelocked. Reageren is niet meer mogelijk.