Om het gebruiksgemak te vergroten, de website te kunnen analyseren en om advertenties te kunnen beheren maakt Security.NL gebruik van cookies. Door gebruik te blijven maken van deze website, of door op de akkoord button te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer weten over cookies? Bekijk dan ons cookieoverzicht.
Nieuws Achtergrond Community
Inloggen | Registreren
Nieuws
image

Politie: geen contactloos zakkenrollen in Deventer

maandag 17 december 2018, 16:46 door Redactie, 28 reacties
Laatst bijgewerkt: 17-12-2018, 17:21

De politie meldde dit weekend dat er twee personen op verdenking van contactloos zakkenrollen in Deventer waren opgepakt, maar van contactloos zakkenrollen blijkt toch geen sprake te zijn. De aanhoudingen vonden plaats tijdens het Dickens Festijn in Deventer.

Volgens de politie gedroegen verschillende personen zich tijdens het evenement verdacht, waarna er een controle plaatsvond. Dit leidde tot de aanhouding van twee personen voor contactloos zakkenrollen. Bij contactloos zakkenrollen is het mogelijk om per keer 25 euro te stelen zonder over de pincode van het slachtoffer te beschikken. Wanneer bij aaneengesloten contactloze betalingen zonder pincode de limiet van 50 euro wordt bereikt moet er wel een pincode worden ingevoerd, zo stelt Betaalvereniging Nederland.

Bezoekers van het festival die met onverklaarbare afschrijvingen te maken hadden gekregen werden opgeroepen dit te melden. Of er apparatuur was aangetroffen om contactloos mee te zakkenrollen wilde de politie niet laten weten. Nu meldt de politie dat op basis van onderzoek naar de twee verdachten er geen strafbare feiten zijn vastgesteld. Ook zijn er geen meldingen van mogelijke slachtoffers binnengekomen. De twee aangehouden verdachten zijn daarom in vrijheid gesteld.

"Wij begrijpen dat mensen door de berichtgeving gealarmeerd zijn. Dit betreuren wij. We willen benadrukken dat contactloos betalen erg veilig is. Contactloos zakkenrollen is technisch mogelijk maar nog nooit voorgekomen en voor criminelen erg onaantrekkelijk", zo laat de politie weten. Tevens wordt opgemerkt dat criminelen door contactloos betalen veel minder kans hebben om pincodes af te kijken en dat pinnen veiliger is dan contant geld op zak te hebben.

Een woordvoerster van de politie laat tegenover Security.NL weten dat de verdachten niet alleen dicht tegen andere personen aanstonden, maar ook "bepaalde banktransacties deden" die voor de politie bijzonder waren. Wat deze transacties precies inhielden wil de woordvoerster niet zeggen. Ook wil de politie niet laten weten of er apparatuur bij de verdachten is aangetroffen.

"De agenten zagen verdacht gedrag dat zij niet kenden en hebben daar zelf de link [met contactloos zakkenrollen] mee gelegd", aldus de woordvoerster. "Er was voldoende reden om aan te nemen dat er sprake was van zakkenrollen. De collega's hebben ook een link gelegd met mogelijk contactloos zakkenrollen. Of het gelukkig was om daar meteen van te spreken is achteraf gezien misschien de vraag. Er waren voor hun genoeg triggers om daar wel een verband mee te leggen."

Betaalautomaat

Naar aanleiding van het politiebericht meldt Betaalvereniging Nederland dat iedereen een betaalautomaat kan kopen, maar dat die alleen kan worden aangesloten en gebruikt als de aanvrager staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en een betaalrekening heeft. "Pinbetalingen worden op zijn vroegst de volgende werkdag op die betaalrekening bijgeschreven en kunnen makkelijk worden getraceerd. De pakkans bij misbruik van de automaat is daardoor hoog", aldus de organisatie.

Verder stelt Betaalvereniging Nederland dat contactloos zakkenrollen lastig is. De betaalautomaat moet op minder dan 5 centimeter van de betaalpas worden gehouden. Andere contactloze passen in de buurt van de betaalpas, zoals een OV-chipkaart of identiteitskaart, kunnen er daarnaast voor zorgen dat een contactloze betaling mislukt. Afsluitend laat de organisatie weten dat als er toch sprake van contactloos zakkenrollen is, de bank de schade volledig zal vergoeden.

Politie en OM testen alternatief straftraject voor jonge cybercrimineel
Google patchte 748 kwetsbaarheden in Android dit jaar
Reacties (28)
Reageer met quote
17-12-2018, 17:11 door Anoniem
en dat pinnen veiliger is dan contant geld op zak te hebben.
Dat is maar wat je als de 'dreiging' beschouwt. En het is mij volkomen duidelijk dat de politie daar een heeeel ander beeld bij heeft dan ik.

Dus in hun wereld: vooral pinnen. In mijn wereld: laat maar.
Ik leef niet in hun wereld.
Reageer met quote
17-12-2018, 17:39 door karma4
Het was dus enkel een vermoeden geen bewijs.
Intussen is het her en der op social media gaan leven als ware dat het een bewezen feit is. De privacy fanaten met her hoogste woord. Het inspelen op " het zou kunnen zijn dat ... "
Hoe gaat de aangerichte schade hersteld worden?
Reageer met quote
17-12-2018, 17:39 door Anoniem
Contactloos zakkenrollen is technisch mogelijk maar nog nooit voorgekomen...
Natuurlijk niet, maar ik ben zeker niet de eerste waar € 25,= wél op deze manier wordt afgeschreven.
Contactloos betalen heb ik namelijk lekker uitgeschakeld.
Reageer met quote
17-12-2018, 17:41 door Anoniem
Door Anoniem:
en dat pinnen veiliger is dan contant geld op zak te hebben.
Dat is maar wat je als de 'dreiging' beschouwt. En het is mij volkomen duidelijk dat de politie daar een heeeel ander beeld bij heeft dan ik.

Dus in hun wereld: vooral pinnen. In mijn wereld: laat maar.
Ik leef niet in hun wereld.
Pinnen is hierin ook veiliger, immers zonder pincode heeft men nog steeds niets aan de pas, afgezien de 25 euro van contactloos betalen.
Bij contact geld ben je in 1 keer alles kwijt wat je had.
Reageer met quote
17-12-2018, 17:42 door Anoniem
Door karma4: Het was dus enkel een vermoeden geen bewijs.
Intussen is het her en der op social media gaan leven als ware dat het een bewezen feit is. De privacy fanaten met her hoogste woord. Het inspelen op " het zou kunnen zijn dat ... "
Hoe gaat de aangerichte schade hersteld worden?
Ik ben liever een privacy-fanaat die geen schade lijdt, dan de weg-kijker hierboven die wel bestolen wordt.
Reageer met quote
17-12-2018, 17:59 door Anoniem
Politie die fake nieuws verspeid. Zucht.
Reageer met quote
17-12-2018, 18:48 door Anoniem
Door karma4: Het was dus enkel een vermoeden geen bewijs.
Intussen is het her en der op social media gaan leven als ware dat het een bewezen feit is. De privacy fanaten met her hoogste woord. Het inspelen op " het zou kunnen zijn dat ... "
Hoe gaat de aangerichte schade hersteld worden?

Ik suggereer door contactloos betalen daadwerkelijk veilig te maken en niet alleen een gemaksmiddel waarbij men achteraf bij vermoedens niets kan uitsluiten tot mogelijke slachtoffers zelf hen rekening checken. als de hele pas gejat wordt is dat een vanzelfsprekende stap maar in deze situatie is het niet minder dan een zeer risicovolle aanname dat iemand het op tijd zal constateren dat de politie er nog wat mee kan (de vogel is dan aanbemelijk al gevlogen).

als contactloos pinnen daadwerkelijk zo veilig was had de politie deze stappen niet hoeven ondernemen.
Reageer met quote
17-12-2018, 18:59 door Anoniem
Tjonge, men gaat toch wel erg ver tegenwoordig om niet het regeringsbeleid te doorkruizen.
Reageer met quote
17-12-2018, 19:16 door Anoniem
Ai het lijkt er op dat de Betaalvereniging Nederland gebeld heeft en aangedrongen heeft op downscalen van de situatie
om het vertrouwen niet in gevaar te brengen....
Het ligt er zowat net zo dik boven op als Ollongren die beweert nepnieuws te willen terugdringen en de nationale omroepen
prijst voor ongekleurd nieuws (terwijl Nieuwsuur gisteren net weer een Rian van Rijbroek'je deed...)
Reageer met quote
17-12-2018, 19:22 door Spiff
Door karma4, 17:39 uur:
[...] De privacy fanaten met her hoogste woord. [...]
Hoe heeft dit volgens jou met privacy te maken?
Mij lijkt het onderwerp slechts de potentiële mogelijkheid van misbruik van een betaaloptie te betreffen, en niet privacy.
Reageer met quote
17-12-2018, 19:28 door Anoniem
Zo, die halen even bakzeil.

Omdat er echt niets gevonden is, of omdat de banken toch liever niet toegeven dat er draadloos gejat wordt? Vragen, vragen. Tijd om te investeren in aandelen alufolie.
Reageer met quote
17-12-2018, 20:37 door karma4 - Bijgewerkt: 17-12-2018, 20:38
Door Anoniem: ...
Ik ben liever een privacy-fanaat die geen schade lijdt, dan de weg-kijker hierboven die wel bestolen wordt.
En meegaat met fake nieuws (goedgelovig) intussen ongemerkt bestoken en opgelicht met cash.

Door Spiff:
Hoe heeft dit volgens jou met privacy te maken?
Mij lijkt het onderwerp slechts de potentiële mogelijkheid van misbruik van een betaaloptie te betreffen, en niet privacy.
Tja net hierboven een reactie van zo iemand.
Je hebt gelijk dat het niets met privacy te maken heeft. Het is een betaakrisico waarbij de controle op afhandeling voor de verandering niet in het endpoint zit.
Door de privacy overdrijving wordt alles wat een ander van je zou kunnen weten als privacy probleem gezien. (Zou kunnen)
Met een pin oc contactloos betalen kan de betalingsketen alles van je zien. Waar je was wanneer en dat je voor dat bedrag iets gespendeerd hebt bij. .... combineer dst met andere kopers en je weet wie met wie contsct zou kunnen hebben. Dat zijn een hele hoop persoonsgegevens.
Reageer met quote
17-12-2018, 21:57 door Anoniem
Ach effe pauze. De kerst komt er aan. Dat gaat over een vrouw die contactloos zwanger werd. Over hoe dat toch mogelijk bleek worden al 2019 jaar de fora volgeschreven. Maar een sluitende verkkaring is er nog steeds niet. Enkel meningen. Heel veel meningen.
Reageer met quote
17-12-2018, 22:20 door Anoniem
Door karma4:
En meegaat met fake nieuws (goedgelovig) intussen ongemerkt bestoken en opgelicht met cash.
Volgens mij zijn wij hier nog steeds aan het reageren op security.nl en je doet al zo lang mee aan de dialogen hier dat ik het inmiddels stuitend durf te noemen dat jij liever beveiliging op basis van aannames vertrouwt dan op basis van zondermeer aantonen of uitsluiten...

Het verschil is botweg of je mensen alleen dingen laat doen met hun authoratieve sleutel, of ze op de blauwen ogen gelooft en de onnauwkeurigheid daarbij voor lief neemt; dat staat gewoon haaks op security. Open je ogen!

Botweg; de politie kan niet uitsluiten dat er contactloos zakkenrollen is geweest tot alle mogelijke slachtoffers hun bankrekening gecontroleerd hebben op dat mogelijke voorval; iets waar botweg uitgegaan van worden wat niet het geval is, al helemaal als de politie niet genoeg bewijs heeft gevonden om dat te controleren (zoals een doel-bankadres). Het is botweg zeggen dat er geen speld in de hooiberg kan zitten en dat is niet minder dan een aanname die compleet ongestaafd is.
Reageer met quote
18-12-2018, 00:35 door Anoniem
Gaat u allemaal maar weer lekker slapen. Uw overheid waakt.
Reageer met quote
18-12-2018, 04:40 door Anoniem
Door karma4: Het was dus enkel een vermoeden geen bewijs.
Intussen is het her en der op social media gaan leven als ware dat het een bewezen feit is. De privacy fanaten met her hoogste woord. Het inspelen op " het zou kunnen zijn dat ... "
Hoe gaat de aangerichte schade hersteld worden?
Wat voor schade... Laat het gewoon een wakeup call zijn. Onveilige passen die contactloos betalen toestaan zonder interactie van de eigenaar is gewoon gevoelig voor criminaliteit. Dus, wanneer komt Apple Pay naar Nederland? Dat is namelijk veiliger.
Reageer met quote
18-12-2018, 08:31 door Anoniem
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Eerst is contactloos betalen enorm beschadigd door fake news van de Consumentenbond. En nu dan door onze eigen politie (je weet wel: je beste vriend). Meer dan de helft van alle betalingen gebeurt tegenwoordig contactloos. Blijkbaar heeft het publiek alle vertrouwen in dit betaalmiddel. Maar de politie heeft geen enkel benul van digitale criminaliteit. Zij zien dat op plekken waar het niet is, en ze zien het niet op plekken waar het wel is. Ik durf de stelling wel aan, dat NIEMAND kan bewijzen dat die ooit digitaal is gezakkenrold. En laat de politie zich in vredesnaam alleen bemoeien met echt zakkenrollen (gewoon cash geld dus), en zich niet bemoeien met zaken waar ze geen verstand van hebben. Daar wordt iedereen ongelukkig van.
Reageer met quote
18-12-2018, 09:37 door PietdeVries - Bijgewerkt: 18-12-2018, 09:37
Door Anoniem: <snip> Ik durf de stelling wel aan, dat NIEMAND kan bewijzen dat die ooit digitaal is gezakkenrold.<snip>

Nou, kom maar op dan... Elke digitale transactie laat 'records' na. Dus een afschrijving bij mij moet een bijschrijving bij de 'tegenpartij' geven. Die moet daar een nota bij kunnen voegen voor geleverde goederen of diensten. Ik zie dat niet gebeuren.

Anderzijds; kan jij aantonen dat het flapje van 50 euro dat nu in mijn achterzak zit eerst van jou is geweest? En dat daar niet een of andere 'dienst' tegenover heeft gestaan?
Reageer met quote
18-12-2018, 09:46 door Anoniem
Door Anoniem: Ach effe pauze. De kerst komt er aan. Dat gaat over een vrouw die contactloos zwanger werd. Over hoe dat toch mogelijk bleek worden al 2019 jaar de fora volgeschreven. Maar een sluitende verkkaring is er nog steeds niet. Enkel meningen. Heel veel meningen.
Een mening is dat de term die vertaald werd als "heeft nog nooit sex gehad" meer zoiets betekent als "nog niet officieel volwassen". Zo worden er in Spaanstalige landen nog steeds wel "onze dochter is nu beschikbaar als bruid"-feesten gegeven, als ze 15 wordt.

Natuurlijk is dat lang zo interessant niet als claimen dat Jozef er niets mee te maken heeft gehad, als een soort puurheids-porno. Dus dat is het verhaal dat opgehangen wordt. Goddelijke interventie, weet je wel. Maar persoonlijk denk ik dat het eerder een semantische verwarring geweest is, al dan niet expres.


Door Anoniem: Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Eerst is contactloos betalen enorm beschadigd door fake news van de Consumentenbond. En nu dan door onze eigen politie (je weet wel: je beste vriend). Meer dan de helft van alle betalingen gebeurt tegenwoordig contactloos. Blijkbaar heeft het publiek alle vertrouwen in dit betaalmiddel.
Dus dat vertrouwen is volgens jou toch eigenlijk nog niet te paard vertrokken? Wat is je punt dan?

Ik durf de stelling wel aan, dat NIEMAND kan bewijzen dat die ooit digitaal is gezakkenrold.
Er zijn wel voorvallen van bekend, hier en daar. Niet dat banken willen dat je dat weet, net zo goed als dat ze zoveel mogelijk andere "incidentjes" zoveel mogelijk "onder de pet" houden. Dat doen ze al eeuwen. Pas als het echt niet anders kan komt het in de publiciteit.
Reageer met quote
18-12-2018, 10:19 door Briolet
Door Anoniem: Politie die fake nieuws verspeid. Zucht.

De politie gaf correct nieuws. Alleen de sensatiezuchtige media die dit bericht citeerde, beweerden veel meer dan in het korte politiebericht stond. Het was een kort bericht met als voornaamste doel om mensen te vinden die mogelijk bestolen bestolen waren. Gezien de ophef, zal iedereen die op dat festijn was, wel zijn rekening gecontroleerd hebben en bleek er niets aan de hand.
Dat neemt niet weg dat die Bulgaren er vast niet waren om lekker Dickens te vieren.

Een bericht op Facebook moet je echter met een korreltje zout nemen. Die worden vaak te snel geplaatst. Goed gecheckte meldingen staan op 'politie.nl'. Daar staat het bericht ook, maar veel genuanceerder.
Reageer met quote
18-12-2018, 12:03 door Anoniem
Door Briolet: Een bericht op Facebook moet je echter met een korreltje zout nemen. Die worden vaak te snel geplaatst.
"Politie verspreidt nepnieuws op facebook."

Goed gecheckte meldingen staan op 'politie.nl'. Daar staat het bericht ook, maar veel genuanceerder.
Facebook geeft mij alleen maar witte paginas, ongeacht welke link. Is alleen daarom al [x] Ongeschikt voor officieele mededelingen. Of de politie popie-jopie moet doen is wellicht nog een discussiepuntje.
Reageer met quote
18-12-2018, 12:38 door Anoniem
Waarom zit de politie hemelsnaam op facebook? Zijn dat geen privacy schenders?!
Reageer met quote
18-12-2018, 13:20 door Anoniem
Door PietdeVries:
Door Anoniem: <snip> Ik durf de stelling wel aan, dat NIEMAND kan bewijzen dat die ooit digitaal is gezakkenrold.<snip>

Nou, kom maar op dan... Elke digitale transactie laat 'records' na. Dus een afschrijving bij mij moet een bijschrijving bij de 'tegenpartij' geven. Die moet daar een nota bij kunnen voegen voor geleverde goederen of diensten. Ik zie dat niet gebeuren.

Ben je niet in 'violent agreement' met degene waar je op reageert ?
Die zegt óók dat hij denkt dat er niemand is die kan laten zien digitaal gezakkenrold te zijn .

En ook ik ben het daarmee eens : een contactloze zakkenrol moet zichtbaar zijn als een afboeking van jouw rekening naar een zakelijke rekening van een bedrijf(je) .

Vanuit crimineel perspectief behoorlijk onhandig om dat op te zetten en dan de 'opbrengst' er snel genoeg uit te halen voordat de klachten komen. Redelijk wat moeite, een aardige 'papertrail' voor het bedrijfje (je twijfelt of de typische katvanger kwalificeert voor een rekening en pin opties) , en de respons van banken op bv malware overboekingen is typisch wel erg snel .


Anderzijds; kan jij aantonen dat het flapje van 50 euro dat nu in mijn achterzak zit eerst van jou is geweest? En dat daar niet een of andere 'dienst' tegenover heeft gestaan?

Inderdaad - contant geld is ideaal jatbaar .

Al met al hebben de agenten (ook gewone mensen - en zeker niet allemaal digitaal rechercheur) gewoon iets gezien en dat heel hip geïnterpreteerd. Alle kans dat ze een variant van 'gewone' zakkenrollers of voorbereidingen daarvoor zagen.
Reageer met quote
18-12-2018, 20:34 door Anoniem
Door Anoniem: Waarom zit de politie hemelsnaam op facebook? Zijn dat geen privacy schenders?!


Net zoals waarom andere mensen erop zitten. "Omdat iedereen erop zit"

De achterkant (voorwaarden, historie, privacyschending) maakt blijkbaar niet meer uit.
Reageer met quote
19-12-2018, 06:40 door karma4
Door Anoniem:
Net zoals waarom andere mensen erop zitten. "Omdat iedereen erop zit"

De achterkant (voorwaarden, historie, privacyschending) maakt blijkbaar niet meer uit.
Gebruik de omgeving met de wetenschap Hoe de voorwaarden zijn. Als iets als informatie publiekelijk openbaar bedoeld is kun je moeilijk van privacyschending spreken.
Of wou je beweren dat journalisten nieuwskanalen per definitie privacy schenders zijn.

Ja dat de privacyvoorvechters vaak de grootste privacy problemen veroorzaken door hun extremisme klopt wel.
Dat heeft meer te maken met een verblinding in de overtuiging.
Reageer met quote
19-12-2018, 06:40 door karma4 - Bijgewerkt: 19-12-2018, 06:40
...
Reageer met quote
19-12-2018, 13:03 door Anoniem
Er zijn wel voorvallen van bekend, hier en daar. Niet dat banken willen dat je dat weet, net zo goed als dat ze zoveel mogelijk andere "incidentjes" zoveel mogelijk "onder de pet" houden. Dat doen ze al eeuwen. Pas als het echt niet anders kan komt het in de publiciteit.

Zolang je niet met bewijzen komt, verspreid je fake news. Geklets is het dan, zonder inhoud. Jouw opmerking kan geen enkele journalistieke toets doorstaan.
Reageer met quote
19-12-2018, 19:04 door Anoniem
Ik kwam er laatst achter dat er nog een manier is van betalen zonder pin.

Het heet bij de rabobank Dip & Go.
"Met Dip & Go kun je betalen zonder pincode bij parkeren en tolwegen. Het enige wat je hiervoor hoeft te doen is je betaalpas in de automaat steken en op OK drukken. Dip & Go komt standaard op iedere wereldpas."

Ik geloof niet dat er een limiet op zit.

Ik hoorde nl. dat iemand er op de tolweg in Frankrijk een bedrag boven de 100 euro mee betaald heeft.
Reageren
Ondersteunde bbcodes
Bold: [b]bold text[/b]
Italic: [i]italic text[/i]
Underline: [u]underlined text[/u]
Quote: [quote]quoted text[/quote]
URL: [url]https://www.security.nl[/url]
Config: [config]config text[/config]
Code: [code]code text[/code]

Je bent niet ingelogd en reageert "Anoniem". Dit betekent dat Security.NL geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd. Als je nog geen account hebt kun je hier direct een account aanmaken. Wanneer je Anoniem reageert moet je altijd een captchacode opgeven.

Je reactie is verstuurd en wordt zo spoedig mogelijk gemodereerd.

Verder
captcha
Nieuwe code
Preview Reageren
Zoeken
search

Digitaal monitoren van werknemers op de werkvloer:

16 reacties
Aantal stemmen: 1061
Certified Secure
Edward Snowden: How Your Cell Phone Spies on You
01-12-2019 door donderslag

Hij zegt echt een hele hoop, maar er zijn een tweetal punten die ik er uit wil halen: 1. Je telefoon staat pas echt uit als de ...

40 reacties
Lees meer
Juridische vraag: Is de norm 'goed werknemerschap' aan de orde wanneer een werkgever een 2FA-app op de privételefoon verplicht?
27-11-2019 door Arnoud Engelfriet

Als werkgever in een gebied waar met gevoelige persoonsgegevens wordt gewerkt, zie ik mezelf verplicht om 2factor authenticatie ...

49 reacties
Lees meer
Nieuwe provider Freedom Internet zet in op privacy en veiligheid
11-11-2019 door Redactie

Nederland is vandaag een nieuwe internetprovider rijker die zegt zich te zullen inzetten voor privacy, veiligheid en vrijheid. ...

47 reacties
Lees meer
Vacature
Image

CTF/Challenge Developer

Wil jij ook werken bij het leukste securitybedrijf van Nederland en je coding skills in te zetten voor het ontwikkelen van de nieuwste security challenges voor onze klanten en evenementen zoals bijvoorbeeld #CTC2019 en #ECSC2019?

Lees meer
'Ransomware komt voornamelijk binnen via Office-macro'
11-11-2019 door Redactie

Wanneer het over cyberaanvallen gaat worden vaak termen als geavanceerd of geraffineerd gebruikt, maar in de praktijk blijkt ...

30 reacties
Lees meer
Security.NL Twitter
04-11-2016 door Redactie

Altijd meteen op de hoogte van het laatste security nieuws? Volg ons nu ook op Twitter!

Lees meer
Nieuwe Huisregels en Privacy Policy

Op 5 december 2017 hebben we een nieuwe versie van onze huisregels en privacy policy ingevoerd. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de nieuwe huisregels van Security.NL.

Op 24 mei 2018 hebben we, in het kader van de AVG, onze privacy policy bijgewerkt. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Heb je vragen neem dan contact op met info@security.nl.

Verzenden
Privacy Policy

Op 24 mei 2018 hebben we, in het kader van de AVG, onze privacy policy bijgewerkt. Om verder te kunnen gaan dien je eenmalig akkoord te gaan met de bijgewerkte privacy policy. Heb je vragen neem dan contact op met info@security.nl.

Verzenden
Inloggen

Bedankt! Je kunt nu inloggen op je account.

Wachtwoord vergeten?
Nieuwe code captcha
Inloggen

Wachtwoord Vergeten

Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Nieuwe code captcha
Stuur link

Password Reset

Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Sluiten
Registreren bij Security.NL

Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.

Nieuwe code captcha
Verzenden

Registreren

Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.

Sluiten
Over Security.NL
Huisregels
Privacy Policy
Adverteren
© 2001-2019 Security.nl - The Security Council
RSS Twitter