Door EenVraag: Ik krijg een zeer verdachte 'hack' keuzeoptie als ik via mijn tv provider (ziggo) naar Netflix ga. Hier staat het volgende:
kies Premium of het Midden abonnement. Ik had het Midden abonnement en wil dit ook graag zo houden.
Ik kies voor Midden vervolgens staat er dat ik Premium heb.
Eerst dacht ik aan hacken omdat het vaak mensen zijn die bewust foute beslisopties voorleggen via malafide websites. Omdat ik via de tv / digitale receiver kijk denk ik dat het niet direct zou kunnen via internet, maar het is wel zo dat Netflix een fout maakt die als 'interne hacking' gaat worden uitgelegd.
Vervolgens ingelogd bij Ziggo en hier stond dat ik idd vandaag Netflix Premium had. Dit kon ik terug instellen naar Netflix Standaard en niet naar Midden.
Midden ken ik ook niet...
Maar wat heeft dit met hacking te maken, ziet er gewoon uit als een verkeerd geprogrammeerd menu structuur.
Netflix komt trouwens gewoon via Internet binnen.
Het kan zijn dat meerdere mensen klachten hebben. Mijn vraag is of ik de enige ben met deze klacht.
Ik zou zeggen, bel ziggo eens en stuk hun de vraag.
Die kunnen je direct helpen of je vraag doorzetten en mocht dit een structureel foutje zijn, kunnen ze dit intern doorgeven.