Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2010, 11:44 door Anoniem

Door Anoniem: In Nederland ligt de verantwoordelijkheid voor een geplunderde rekening bij de banken. Toch lees ik in algemene voorwaarden van ABN-AMRO (te downloaden via hun site) in artikel 13 II het volgende: " De cliënt zal zorgvuldig en veilig omgaan met Communi- caties en Communicatiekanalen (met inbegrip van het Elektronisch Klantdomein), alsmede bij Communicatie via het Elektronisch Klantdomein en bij overige elektronische Communicatie alleen gebruikmaken van geschikte, veilige apparatuur en programmatuur met toepassing van de meest actuele veiligheidsmaatregelen, antivirusprogram- matuur en frewall(s), tegen virussen, spyware, phishing en ander misbruik." M.a.w. mijn interpretatie is dat ze een deel 't probleem naar de klant schuiven. Nee, maar ze eisen wel, dat de klant zijn deel van het werk doet. Zouden ze dat niet doen, dan kunnen ze eigenlijk alleen bankieren vanuit het dichtstbijzijnde filiaal toelaten. Bovendien bevat de eis de verplichting om met de e-dentifier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha