Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-02-2010, 13:59 door Anoniem

Door rodin: Door Anoniem: M.a.w. mijn interpretatie is dat ze een deel 't probleem naar de klant schuiven. Ze moeten wel, althans het privacy gedeelte. Als bank zou ik willen dat al mijn klanten kunnen internetbankieren. Het hele idee is dat ze dit via hun eigen computer thuis kunnen doen. Deze computers zijn, zoals het artikel al stelt, eigenlijk niet te beveiligen. Dus is het volgens mij sowieso niet mogelijk om echt geheim te houden wat iemand op zijn rekening heeft staan en wanneer hij een overboeking maakt en andere privacygevoelige dingen. De informatie moet op een gegeven moment toch naar het scherm van de gebruiker waar het via een slimme trojan vanaf te lezen is, hoeveel encryptie e.d. je ook in de verbinding stopt. Echter om te zeggen dat de bankrekening geplunderd kan worden is fout. Alle Nederlandse banken doen aan een extra authenticatiemethode voor daadwerkelijke overboekingen die niet via de computer loopt. Postbank (en nu een aantal klanten van de ING dus) doet dit via de mobile ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha