Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-02-2014, 19:45 door john west

Geachte heer West, Wij danken u voor de moeite die u heeft genomen via uw e-mail van 18 februari 2014 om uw ongenoegen bij ons onder de aandacht te brengen. Ziggo neemt reacties van abonnees heel serieus. Dit geeft ons namelijk de mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren. Echter uit onderzoek is gebleken dat onze abonnees graag naar alle Nederlandse nummers bellen voor een vast bedrag per maand, niet alleen naar andere vaste Ziggo aansluitingen. Vanaf 1 april bieden wij u daarom de mogelijkheid om, voor een buitengewoon competitief tarief van €9,95, te bellen naar alle Nederlandse vaste en mobiele nummers. Ziggo is hiermee zo'n 50% goedkoper dan andere aanbieders. Om dit te kunnen realiseren is het nodig om de tarieven voor onderling bellen tussen vaste Telefonie abonnees van Ziggo marktconform te maken. Hiervoor wordt daarom vanaf 1 april, net als bij de andere providers, verbruikskosten in rekening gebracht. Ik hoop dat ik u naar tevredenheid heb geïnformeerd. Heeft u nog vragen of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha